belgium News

Analisten dumpen op Yelp: mensen gebruikten het alleen omdat het "de beste onder slechte kansen" was

0 8

Yelp-app op een mobiele telefoon.

Yelp-browsers hebben een gebrek aan loyaliteit en het vertrouwen van het bedrijf in Facebook en Google om het verkeer naar zijn site te vergroten, draagt ​​volgens Piper Jaffray bij aan een onzekere toekomst.

div> div.group> p: first-child ">

De site van het restaurant en de site voor lokale zakelijke klanten verliest strategische waarde omdat het belang van langetermijnreviews is verdwenen met de opkomst van snelle implementatie op sociale media, vertelde analist Sam Kemp aan klanten Wednesday.

"We denken niet dat browsers of app-gebruikers erg loyaal zijn aan Yelp – we denken dat betrokkenheid historisch gezien plaatsvond omdat Yelp simpelweg de beste was onder slechte kansen," schreef Kemp in een notitie. " basis, die sterk is opgedaan, blijft met 20 procent toenemen ten opzichte van een jaar, we geloven dat de concurrentie-inspanningen van Facebook en Google in het bijzonder de verkeersgroei van Yelp zullen vertragen en de aandacht van gebruikers wegleiden van de app. "

Kemp degradeerde aandelen van Yelp naar onderweging en verlaagt zijn prijsdoel met $ 1 tot $ 37, wat 12 procent lager is dan de slotkoers van woensdag.

Erger dan verwacht De resultaten in het derde kwartaal hebben ook de aandelen van de afgelopen maand gewogen. Yelp zei dat het nu verwacht dat het over heel 2017 minder omzet zal behalen dan verwacht, en het verlaagde de guidance voor het vierde kwartaal met 2 procent.

De aandelen van Yelp daalden met meer dan 1 procent op donderdag, resulterend in een verlies van meer dan 8 procent in De afgelopen week.

Yelp heeft geen commentaar gegeven op dit verhaal.

Yelp ontleent veel van zijn verkeer aan zowel de app (ongeveer twee derde van het verkeer) als aan zoekopdrachten op Google of externe bronnen zoals Facebook. mediaplatformen zoals Google en Facebook verbeteren hun eigen beoordelingsplatforms, Kemp zei dat hij zich zorgen maakte dat browsers zouden stoppen met het gebruik van Yelp.

"Hoewel langetermijnreviews cruciaal waren voor de vroege en midden van het internet fase levenscyclus, wij geloven dat het relatieve belang van langetermijnreviews voor kleinere kaartjesproducten (restaurants, spa's, winkelcentra, enz.) afneemt, "voegde Kemp eraan toe. "Wij geloven dat dit te danken is aan de toenemende kwaliteit van consumentenaanbevelingsengines, het verkorten van de consumentenbewustzijnsspanne, de toenemende afhankelijkheid van sterbeoordelingen op belangrijke platforms, de toenemende rol die sociaal in lokale ontdekking is en de algehele verbetering van de inhoud van belangrijke concurrenten.

"Google en Facebook zijn de initiatiefnemers van deze verbeteringen die het gedrag van gebruikers in de loop van de tijd langzaam veranderen op manieren die, naar onze mening, langdurige hindernissen zullen zijn voor de betrokkenheid van Yelp."

Leave A Reply

Your email address will not be published.