Monday , January 22 2018
Home / اخر الاخبار / Jagerpiloten vertelden 'maak windschermen schoon' om botsingen te voorkomen

Jagerpiloten vertelden 'maak windschermen schoon' om botsingen te voorkomen


Eén geval dit jaar betrof RAF Lakenheath-gebaseerde F-15's die binnen 50 m (150ft) van een RAF Voyager kwamen

RAF Lakenheath-gebaseerde FF-15-jets waren betrokken bij 19 dichtbijgelegen mist met Britse vliegtuigen in de afgelopen vijf jaar.

Een F-15 piloot uit de Suffolk-basis werd onlangs geprezen na het spotten van een zweefvliegtuig door gezichtsvermogen in plaats van radar en het vermijden van een botsing.

De USAF zei dat zijn piloten werden getraind om vlieg in een "waakzame toestand".

De bijna-mis in april gebeurde toen een paar laagvliegende F-15's dicht bij een zweefvliegtuig boven de Black Mountains bij Hereford kwamen.

De UK Airprox Board vond de zweefvliegtuig , die niet op de radar werd opgepikt, werd opgemerkt door een van de piloten en de F-15's werden uit de weg gemanoeuvreerd.

De British Glider Association prees de kijkvaardigheden van de F15 piloot.

@ – webkit- keyframes spinnerRotate van -webkit-transform: rotate (0deg); naar -webkit-transform: rotat e (360deg); @ -moz-keyframes spinnerRotate van -moz-transform: rotate (0deg); naar -moz-transform: rotate (360deg); @ -ms-keyframes spinnerRotate from -ms-transform: roteer (0deg); naar -ms-transform: rotate (360deg); .bbc-news-visual-journalism-loading-spinner display: block; marge: 10px auto; breedte: 33 px; hoogte: 33 px; maximale breedte: 33 px; -webkit-animatie-naam: spinnerRotate; -webkit-animatie-duur: 5s; -webkit-animatie-iteratie-telling: oneindig; -webkit-animatie-timing-functie: lineair; -moz-animation-name: spinnerRotate; -moz-animation-duur: 5s; -moz-animatie-iteratie-telling: oneindig; -moz-animation-timing-functie: lineair; -ms-animation-naam: spinnerRotate; -ms-animation-duur: 5s; -ms-animatie-iteratie-telling: oneindig; -ms-animation-timing-functie: lineair; background-image: url ( 'data: image / gif, base64, R0lGODlhIQAhALMAAMPDw / Dw8BAQECAgIICAgHBwcKCgoDAwMFBQULCwsGBgYEBAQODg4JCQkAAAAP /// yH / 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 wNTdFOEFGQjEyNjI4RjIiIHN0UmVmOmRvY3VtZW50SUQ9InhtcC5kaWQ6MUU5NzA1ODIwOUIyMTFFNDgwNTdFOEFGQjEyNjI4RjIiLz4gPC9yZGY6RGVzY3JpcHRpb24 IDwvcmRmOlJERj4gPC94OnhtcG1ldGE + + IDW / eHBhY2tldCBlbmQ9InIiPz4B // 79 / PV6 + fj39vX08 / Lx8O / u7ezr6uno5 bl5OPi4eDf3t3c29rZ2NfW1dTT0tHQz87NzMvKycjHxsXEw8LBwL + ++ + vby7urm4t7a1tLOysbCvrq2sq6qpqKempaSjoqGgn56dnJuamZiXlpWUk5KRkI OjYyLiomIh4aFhIOCgYB / fn18e3p5eHd2dXRzcnFwb25tbGtqaWhnZmVkY2JhYF9eXVxbWllYV1ZVVFNSUVBPTk1MS0pJSEdGRURDQkFAPz49PDs6OTg3NjU0MzIxMC8uLSwrKikoJyYlJCMiISAfHh0cGxoZGBcWFRQTEhEQDw4NDAsKCQgHBgUEAwIBAAAh QQAAAAAACwAAAAAIQAhAAAE0vDJSScguOrNE3IgyI0bMIQoqUoF6q5jcLigsCzwJrtCAeSjDwoRAI4aLoNxxBCglEtJoFGUKFCEqCRxKkidoIP20aoVDaifFvB8XEGDseQEUjzoDq + + + 87IijEnIPCSlpgWwhDIVyhyKKY4wOD3 BgyF3IXpjfHFvfYF4dmghalGQSgFgDmJaM2ZWWFEEKHYSTW1AojUMFEi3K7kgDRpCIUQkAcQgCDqtIT2kFgWpYVUaOzQ2NwvTIQfVHHw04iCZKibjNAPQMB7oDgiAixjzBOsbEQA7);

Klik om de inhoud te bekijken: Military_Airprox

Meer dan 1.000 bijna-ongevallen zijn de afgelopen vijf jaar gemeld aan de UK Airprox Board, waarvan er ongeveer 360 betrokken zijn bij Britse of Amerikaanse militaire vliegtuigen.

de ernstigste gebeurde in januari toen twee F-15's van RAF Lakenheath binnen 50 m van een RAF-tankvliegtuig kwamen.

De USAF zei dat niet alleen "het algemene luchtvaartverkeer toenam", maar kleinere burgervliegtuigen waren niet uitgerust met transponders, wat betekent dat ze misschien niet op de radar worden opgepikt.

Bijna alle Amerikaanse vliegtuigen gebaseerd op RAF Lakenheath opereren op ultrahoge frequentie (UHF) radio en kunnen geen civiele vliegtuigen horen die een zeer hoge frequentie (VHF) gebruiken.

De referentiebladen gegeven aan piloten op RAF Lakenheath overzicht een aantal maatregelen om botsingen tussen de lucht te voorkomen

Als gevolg daarvan heeft de USAF haar piloten ertoe aangezet om wat zij beschrijft te gebruiken als "zien en vermijden" – in wezen om op te letten.

Een referentieblad voor USAF-piloten bij RAF Lakenheath, de thuisbasis van de US 48th Fighter Wing, spoort hen aan hun voorruit schoon te houden en "bewust op te merken hoeveel tijd je besteedt aan het kijken naar buiten de cockpit".

Een woordvoerder van de USAF zei: "Soms dingen als het schoon houden van uw scherm kunnen het verschil maken.

"Veiligheid is altijd een prioriteit voor onze piloten, die zijn opgeleid om te allen tijde een waakzame staat van situational awareness te handhaven.

"Het luchtruim boven het Verenigd Koninkrijk is nog steeds druk en complex, maar we zijn ervan overtuigd dat het risico van airprox (nabijheid van de lucht) wordt geminimaliseerd door onze voortdurende training, consistente focus op vluchtveiligheid en onze directe communicatie met Royal Air Force en civiele luchtverkeersleidingsdiensten. "

Check Also

طريقة نصب جديدة يحكيها المتهم بسرقة 20 ألف جنية بعابدين

يعترف المتهم أمام سيادة المقدم/ حسام عشماوي، أنه يحترف النصب منذ سنوات كثيرة، بعد أن …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *